Trailer Hauling Europe (Hungary) Kft.

Hosszú távú munkalehetőség: Finn tulajdonú magyar cég keres nyugat-európai munkára, akár azonnali kezdéssel, tapasztalt, megbízható gépkocsivezetőket 40 tonnás szerelvényre. Előre tervezhető, megbízható munkabeosztás: 6 hét munka külföldön+ 2 hét pihenő otthon. Telephelyünk Lübeckben van, ahol a főzési, tisztálkodási, mosási, tárolási, parkolási és internetezési lehetőségek adottak.
Feltételek: legalább 2 év nemzetközi tapasztalat, (lehetőleg érvényes) küldeménydarabos ADR igazolvány és minimális angol, vagy német nyelvtudás.
Fix fizetés: Időarányosan emelkedő alapbér + napidíj + utazási térítés + bónuszrendszer, és tanfolyami támogatás.
Jelentkezni a következő e-mail címen lehet, lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzzal: beatrix.lendvay@eklof.fi

tovább a céghez »

Felnőtt tartalom megjelenítése

Az oldal felnőtteknek szánt tartalommal is rendelkezik.
Megtekintése csak 18 éven felülieknek engedélyezett!
A kiskorúak védelmében, használjon szűrőprogramot !

A Vattenfall sötét titkai - Greenpeace aktivisták a szénvonatok előtt

2013. 09. 20. 16:21 Hozzászólások 0 | Megtekintve 105 alkalommal. Jelentem!
A svéd energiaórás nem annyira „zöld”mint ahogy azt jól hangzó neve (Vízesés) sugallja. Kelet-Németországban barnaszenet bányászik, a klímavédelmi szempontból egyik legkárosabb fosszilis energiahordozót.

 

Ezért tiltakoznak svéd és német Greenpeace aktivisták ma hajnal óta a szénvonatoknak fenntartott síneken. Alább az egyikük, Gregor Kessler beszámolója:

„Korom sötét van még, amikor megérkezünk a kelet-német Lausitz közepébe. Néhány ház vesz körül minket és néma csend, ahogy az természetes ilyentájban. Az út végén három pár vonatsín, amelyeket a Vattenfal használ barnaszénszállításra, a lignitbánya és a Schwarze Pumpe (Fekete Pumpa) nevű szénerőmű között. A hely a semmi közepének tűnik, de valójában az európai energiagazdálkodás egyik neuralgikus pontja. Ezért vagyunk mi itt.    A nap még nem kelt fel, amikor 40 német és svéd aktivista hatalmas betonnal töltött fémdobozokat helyez a sínekre, és odaláncolja magát. Transzparenseiken az alábbi felirat látható svédül és németül: „Vattenfall a szén gyilkol: válts 100%-ban megújuló energiára!” A síneket a szénszállító vonatok elől hajnal ötkor elzártuk.   A Vattenfall 100%-ban a svéd állam tulajdona, és odahaza büszke arra, hogy energiaforrásainak jelentős része megújuló. Németországi vállalata azonban messze áll ettől, sőt a legmocskosabb energiaszolgáltatónak számít. Az akcióban célbavett Schwarze  Pumpe erőmű önmagában naponta 32 000 tonna széndioxidot bocsát ki. Óriási kiterjedésű nyíltsziní lignitbányái eddig több ezer ember otthonát vették el és a szám egyre növekszik.     Megújuló kontra fosszilis energia: ez az a harc, ami Európa klímájának jövőjét meghatározza és sorsunkat eldönti. Kiderül, hogy a klímavédelem élharcosai vagy sereghajtói leszünk-e a világban. Ezért kell mindannyiunknak odafigyelnie erre a kelet-német történetre. Ha a Vattenfall és a hozzá hasonló energiaórások tovább égetik a szenet, a megújuló energiaforrások nem kapnak teret a kontinens energiaellátásában és a radikális csökkentés helyett tovább növekszik majd széndioxid kibocsátásunk.   Kilenc óra telt el és a közönségünk egyre növekszik: rendőrségi autók és helikopterek kőröznek, újságírók gyülekeznek, és a Vattenfall emberei igyekeznek megtalálni a módját, hogy az aktivistákat eltávolítsák a sínekről. Aktivistáink mindeközben arról beszélnek a sajtónak, hogy mekkora környezeti és egészségügyi kárt okoz a barnaszén. Mi csak reménykedünk, hogy akciónk révén Svédországban és Európa más országaiban is minél többen megismerik a Vattenfall mocskos titkait.”   Magyarországon a lignitet égető Mátrai Erőmű hasonlóan klímagyilkos: az ország legnagyobb szén-dioxid kibocsátó pontforrása, naponta 16 000 tonna széndioxidot pöfög a levegőbe. Az energiatermelés az ilyen régi ligniterőművekben nem csak környezetszennyező, de hatékonytalan is. A Mátrai Erőmű egy kWh-ra eső szén-dioxid kibocsátása még rosszabb, mint a német Schwarze Pumpe erőműé   Az európai jelentőségű akcióhoz itt csatlakozhatsz.  

Be kell lépned, hogy hozzászólhass! Még nincs CamionDriver fiókod? Regisztrálj